onsdag 12 oktober 2011

Underbara bara barn.

Barnen satt och lekte i sandlådan i går och började av någon anledning prata om naglar. Rätt som det var, var det en av dem som sa till mig: Vilka långa naglar du har! har din mamma glömt att klippa dem på dig?... Dessa underbara barn!

Igår var mysfaktorn (igen) väldigt hög, då jag och moster åkte in till stan och handlade lite kläder, åt middag på ett crepperié (eller hur det stavas), och sen gick vi på fotografiska och kollade på en utställning av Johan Calm, som fotograferar vilda djur!! HUR fina bilder som helst!!! Många av dem, typ alla, hade man velat ha med sig hem och hänga på väggen!

Idag har det varit Mulle, och vi har varit i skogen och lekt lekar, och ätit matsäck. jag trivs! Eftermiddagen tillbringades i farstcentrum för inhandling av kläder till kvällens bravader. Ikväll kommer nämligen Johanna Fridolf hit till mina kusiner, vi ska göra vid oss lite här, innan vi sticker in till stan för att käka lite, och sen vidare till ekerö där Agge med resten bor och väntar för att dra igång kvällens partaj.. Senare ikväll drar vi in till stan igen för att göra kvällen till ända!!! jag, trivs, jag trivs, jag trivs!!

Dax att dra på sig skorna, för att gå och hämta lilla Johanna nere på tunnelbanan :)

Lets party!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar